Ennakkoilmoittautuminen pikkujouluihin on alkanut!

20.9.2018

Yhdistyksen pikkujoulut Pieksämäellä lauantaina 8.12.18

Tämän vuoden pikkujoulujen ajankohta on varmistunut lauantaille 8.12.18. Tänä vuonna ei pikkujoulutunnelmasta säihkettä ja kimallusta puutu! Viemme teidät pikkujoulutunnelmiin Pieksämäelle, jossa aloitamme illan ravintola Hilpeä Hospodarissa klo 16. Nautittuamme siellä pöydän antimista siirrymme Kulttuurikeskus Poleeniin viihtymään Burleskishown parissa klo 19!

Pikkujouluihin on varattu paikat 30 hengelle ja omavastuuosuus on 25 €. Kyydit Pieksämäelle järjestetään kimppakyydein. Jos tarvitset apua kyytien järjestelyssä, voit olla yhteydessä yhdistyksen tiedottajaan.

Tarvitsemme ennakkoilmoittautumisen pikkujouluihin, jotta näemme kuinka monelle hengelle lopullinen varaus ravintolaan ja Burleskishowhun tehdään. Ennakkoon ilmoittautuneille lähetämme vielä sähköpostia lähempänä ajankohtaa ja varmistamme osallistumisen. Mikäli paikat tulevat täyteen jo ennakkoilmoittautumisessa, emme järjestä enää varsinaista ilmoittautumista. Kannattaa siis ilmoittautua myös varasijalle.

Ilmoittautumaan pääset tästä yhdistyksen nettisivujen kautta. Muistathan ilmoittautua 30.9.18 mennessä!

Hallitus toivottaa kaikki innolla mukaan!